Mala preduzeća nemaju kadrove specijalizovane za investicije, marketing, unapređenje procesa i kvaliteta, primenu novih tehnologija ili transformaciju poslovanja kroz kooperaciju i uključenje u veće sisteme ( poslovne mreže i lance nabavke) . Sa druge strane postoji kvalitetno iskustvo i ekspertiza ( pojedinaca i kompanija ) koji su uspešno rešili probleme koji su slični sa vašim.
Uloga plaćenog konsultanta je da
- Sagleda vaš problem i jasno definiše uzroke i posledice
- Generiše moguća rešenja
- Po datim kriterijumima pomogne u izboru za vas i vaše preduzeće najboljeg rešenja
- Da plan realizuje i po potrebi u njemu i učestvuje
Gde su se konsultanti pokazali najbolje ?
1. Finasijska ekspertiza
2. Standardizacija i sertifikacija
3. Marketing i prodaja
4. Primena novih tehnologija
Kolika je stvarna dobit ?
- Povećanje prihoda i smanjenje troškova
- Poboljšanje prodaje
- Primena novih tehnologija
- Nalaženje partnera
- Povećanje izvoznih mogućnosti